به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی در شورای اداری استان که با محوریت تشریح برنامه‌های هفته بسیج تشکیل شده بود، گفت: اندیشه جهادی بسیج دارای گستره‌ای در خارج از مرز‌های کشور بوده و هفته بسیج فرصتی برای تذکر این نکته است که چقدر خودمان را با ارزش‌های بسیج تطبیق داده‌ایم.
وی افزود: خدمت خالصانه، جهادی، خدمت در گمنامی و مجاهدت با تمام توان از جمله ویژگی‌های حرکت بسیج است و باید اقدام مسؤولان و خدمتگزاران مردم بر مبنای ارزش‌های بسیج استمرار یافته و روحیه بسیجی در ادارات استان اردبیل تقویت شود.
استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش تعامل بین ادارات و بسیج محلات، گفت: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، همکاری و تعامل بیش‌تری با بسیج محلات و حرکت‌های مردمی این قشر که موجب رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات به اقشار نیازمند می‌شود، انجام دهند.
عاملی افزود: حضور مدیران در کنار مردم و رفع مشکلات ریز و درشت محلات شهری مورد تأکید بوده و مشاهدات مستقیم و میدانی مسؤولان در تصمیم‌گیری‌های درست آن‌ها نقش موثری دارد.
وی به اشاره به راهبرد اصلی پیشرفت استان اردبیل مبنی بر تکمیل زنجیره‌های پیشرفت و اهمیت تکمیل زیرساخت‌ها در این راهبرد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت قانونی ایجادشده در خصوص مولدسازی و استفاده از درآمد حاصل از آن برای تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه‌کاره و ضروری، لازم است مدیران نسبت به شناسایی ظرفیت‌های موجود در حوزه خود اقدام کنند.
استاندار اردبیل با تأکید بر افزایش و تقویت تولید به‌عنوان دیگر حوزه ضروری در راهبرد پیشرفت استان، افزود: اقدامات مربوط به تولید و بهبود فضای کسب‌وکار باید در دستگاه‌ها بدون تعلل انجام شود و لازم است مدیران در دستگاه اجرایی خود فردی را به‌عنوان معاون سرمایه‌گذاری و بهبود محیط کسب‌وکار تعیین کنند.
عاملی با بیان اهمیت مردم‌داری، برگزاری ملاقات‌های مردمی و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: مدیران تلاش کنند در تصمیم‌گیری‌های خود به نفع مردم اقدام کرده و حل مسائل مردم را در اولویت قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به آغاز هفته بسیج و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی سپاه حضرت عباس (ع) استان، گفت: لازم است مدیران در اجرا و حضور در این برنامه‌ها مشارکت کرده و برای پاسداشت از اقشاری، چون پرستاران که روز بزرگداشت آنان با این هفته مقارن شده، اقدام کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.