به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران اظهارداشت: از آن‌جا که ساعت تمرینات تیم ایران و تایلند امروز پشت سر هم بود هماهنگی‌های لازم را برای انجام بازی دوستانه انجام دادیم و خوشبختانه این دیدار که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود انجام شد.
وی گفت: تایلند در این دیدار با همان نفرات اصلی که در لیگ جهانی حاضر شده بود، مقابل ما صف‌آرایی کند و این موضوع باعث شد تا شاگردانم در اجرای برنامه‌های تاکتیکی تحت فشار قرار بگیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران اظهارداشت: باتوجه به هماهنگی‌ای که با کادر فنی تیم تایلند داشتیم این دیدار را در ۵ ست انجام دادیم و توانستیم در هر ست با ترکیب متفاوت ظاهر شویم.
رشیدی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ایران در اکثر دقایق بازی برنامه‌هایی را که اعلام کرده بودیم را اجرا کردند، فقط در ست سوم بازی تا حدودی از دست‌مان خارج شد، اما در دیگر ست‌ها همه برنامه‌های طراحی شده را به خوبی اجرا کردند.
وی گفت: نه تنها تیم تایلند بلکه اکثر کشور‌های آسیای شرقی تاکتیک‌های خود را ترکیبی و سرعتی اجرا می‌کنند، باتوجه به این مساله تا حد زیادی توانستیم آن‌ها را مهار کردیم البته در برخی مواقع هم نتوانستیم و این مساله فقط مختص والیبالیست‌های ایران نیست فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها مقابل تاکتیک‌های سرعتی دچار مشکل می‌شوند.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان یادآورشد: سعی کردیم از همه بازیکنان در ترکیب‌های مختلف مقابل تایلند استفاده کنیم تا پس از آنالیز دقیق‌تر عملکرد بازیکنان به ترکیب نهایی تیم برسیم.
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود و چه میدان در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و هند همگروه است.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع: گروه ورزشی اعزامی خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.