به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی، ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره بزرگداشت شهدای استان بیان کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، همکاری شهرداری و جلب مشارکت‌های بخش خصوصی ضروری است.

وی افزود: لازم است روزشمار برنامه‌های کنگره شهدای استان اردبیل تا ۲ هفته آینده مشخص و به کمیته‌های استانی و دستگاه‌ها ابلاغ شود.

دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را با نام کنگره شهدای استان اردبیل اجرا کنند

استاندار اردبیل اظهار کرد: حفظ یاد و نام شهدا تکلیف است و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را در زمینه‌های مختلف، با نام کنگره شهدای استان اردبیل اجرا کنند.

عاملی تصریح کرد: اعتباراتی نیز از مرکز برای این برنامه مصوب شده که با ابلاغ این اعتبارات، مبالغ مشخص‌شده برای هر برنامه تخصیص می‌یابد.

هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌ها با نام کنگره شهدا انجام شود

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان گفت: لازم است هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای برنامه‌ها به‌ویژه طرح‌های محرومیت‌زدایی با نام کنگره شهدا انجام شود.

محمدی اصل ادامه داد: با توجه به اهمیت کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، همکاری همه حوزه‌ها در برگزاری برنامه‌های ویژه این کنگره و پاسداشت یاد و نام شهدا ضروری بوده و باید اقدامات لازم برای هماهنگ کردن کمیته‌ها در اولویت کار قرار گیرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.