به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، عاملی در نخستین نشست هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل، با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ‌سازی کارآفرینی، معرفی الگو‌های کارآفرینی در استان به دانش‌آموزان را در راستای انگیزه‌بخشی و ترغیب آن‌ها به کارآفرینی مورد تأکید قرار داد.

وی تصریح کرد: کارآفرینان جز اقشار زحمتکش و دلسوز جامعه هستند و در ۲ سال اخیر در عرصه افزایش ایجاد اشتغال نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
استاندار اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی و تسهیل روند فعالیت و سرمایه‌گذاری کارآفرینان، زمینه‌های شتاب در مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی را فراهم کنیم.
عاملی افزود: پیگیری امور کارآفرینان، جمع‌بندی و حل مسائل کارآفرینان و برنامه‌ریزی در سرعت‌بخشی به اقدامات کارآفرینان از جمله مواردی است که اعضای هیأت امنای کارآفرینان باید پیگیری کنند.
استاندار اردبیل با تأکید بر معرفی الگو‌های کارآفرینی همچون نخبگان ورزشی، علمی و هنری خاطرنشان کرد: معرفی الگو‌های کارآفرینی به دانش‌آموزان در انگیزه‌بخشی و تمایل نوجوانان و جوانان به فعالیت در زمینه تولید و کارآفرینی دارای اهمیت است.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.