به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، انسیه خزعلی در جریان سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در نشست با نخبگان و اعضای هیات علمی زن دانشگاه رازی کرمانشاه؛ محورهای  اعتبار های مصوب دولت در این سفر  در امور بانوان را شامل، توجه به سلامت بانوان، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، احداث مجموعه های ورزشی، درمان ناباروری، اشتغال، حوزه علمیه مربوط به خواهران، مسائل آموزشی و توانمندسازی، آموزش‌های مهارتی دانست.

وی با اشاره به برخی از دغدغه های زنان نخبه در امور بانوان، مسائل اجتماعی و فرهنگی بیان داشت: یکی از مهم ترین راهبردهای دولت سیزدهم مشارکت دادن نظرات و پیشنهادات خود مردم برای حل مشکلات است بنابراین این نهاد از تشکیل گروه‌های و انجمن‌های مردم نهاد دوطلبانه که بخواهد برای حل مسائل اجتماعی، فرهنگی جامعه اثر گذار باشد به شدت استقبال می کند.

خزعلی بیان داشت: ذیل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ۱۴ کارگروه در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، ورزشی و دیگر حوزه ها در دفاتر استانداری‌ها برنامه‌ریزی شده تا تشکیل شود تا از نظر متخصصان و کارشناسان و دغدغه مندان امور رسیدگی به مسائل جامعه و خانواده بهره‌مند شوند و از راهکارهای آنان در پیشبرد و حل امور استفاده کنند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه هزینه کردن برای بانوان را سرمایه گذاری در راستای ارتقا سلامت خانواده و جامعه دانست.

خزعلی در ادامه با اشاره به طرح مرخصی زایمان زنان در ادارات با حقوق گفت: برخی مشکلات زنان که در زمان مرخصی زایمان حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت نکرده‌اند را پیگیری می کنم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.