به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به ضرورت مدیریت مصرف انرژی و اقدامات پیشگیرانه برای افت فشار گاز از فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه ساعات کاری ادارات با سه ساعت تاخیر از ساعت ۱۰ صبح، بانک‌ها با یک ساعت تاخیر از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و دستگاه‌های خدمات رسان طبق روال قبل خواهد بود.
روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی نیز اعلام کرد با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا، امتحانات دانشگاه محقق اردبیلی در روز سه‌شنبه ۲۰ دی لغو و در روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ در همان ساعت برگزار خواهد شد.
حفاظت محیط زیست استان نیز با اشاره به تداوم بارش برف، سردی هوا و یخ بستن آبگیر‌ها و همچنین نزدیک شدن انواع حیوانات به سکونتگاه‌های انسانی برای یافتن غذا، درصورت امکان ضمن غذادهی برای جلوگیری از شکار غیر مجاز توسط افراد سودجو درصورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۱۵۴۰ به ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست درسطح استان اطلاع دهند.
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری هم از همشهریان خواست با توجه به شرایط برفی هر گونه تخلف درباره دریافت کرایه اضافه یا عدم سرویس دهی توسط رانندگان تاکسی را با شماه رهای ۳۳۶۳۶۰۰۴ – ۳۳۶۳۶۰۰۵ اطلاع دهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.