به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، استاندار اردبیل با اعلام این خبر و با بیان اینکه از جمله برنامه‌های مهم برای پیشرفت استان اردبیل، تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش صنعت است که این اقدام در اشتغال‌زایی و افزایش درآمد سرانه تأثیرگذار خواهد بود، افزود: تدوین برنامه باشگاه ۱۰۰۰ نفری هم با همین هدف انجام شد تا میزان اشتغال ۱۵ واحد تولیدی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بالای ۱۰۰۰ نفر برسد.
سیدحامد عاملی گفت: راهبرد اصلی پیشرفت، توجه ویژه و پاسداشت تولید است چراکه راه نجات حوزه اقتصاد است و هر اقدامی در برابر تولید قرار گیرد و یا موجب کاهش سرعت رشد آن شود، خیانت است.
وی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در استان اردبیل، روحیه حمایت همه‌جانبه از تولید به همه لایه‌ها از مدیران تا کارشناسان تزریق شود و همه در خدمت پیشرفت و رشد تولید باشند و هرگونه کم‌کاری و کج‌سلیقگی را در این زمینه به هیچ‌وجه تحمل نخواهیم نکرد.
استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه جدی داریم تا زنجیره‌های تولید را در استان اردبیل تکمیل کنیم تا پرشتاب‌تر شغل ایجاد شود و شاهد ارتقاء وضعیت اقتصادی استان باشیم.
عاملی گفت: امروز مجموعه رحیم‌زاده حاصل زحمت ۲۰ ساله خود را برداشت می‌کند؛ مجموعه‌ای که از کارگاه ۳ نفره کار خود را آغاز کرده و حالا تبدیل به یک مجموعه ۱۵۰ نفری شده است.
وی افزود: این مجموعه دانش‌بنیان برای استان اردبیل سرمایه ارزشمندی است و از ادامه توسعه آن به‌طور کامل و همه‌جانبه حمایت خواهیم کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.