به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس رده‌های سنی دختران ایران در مجموعه ورزشی فرهادیان، بازیکنان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با هم مسابقه دادند.

در رده سنی ۱۰ سال دختران، شایلین ظفرکیانی، هان طاهری، نیل سو اشرف زاده و هانیتا عمرانی، در رده سنی کمتر از ۱۲ سال، رومینا رافعی، فرنیک کرم سروری، آیلار بدرلو و کیمیا کمالیان، در رده سنی کمتر از ۱۴ سال، آنوش روستایی، کیمیا کمالیان، عسل فرجبدنیا و فریماه انصاری به نیمه نهایی رسیدند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۶ سال آنوش روستایی، نوژین نیک پور، محیا عابدینی و مهرسا محمد رحیمی و در رده سنی کمتر از ۱۸ سال، سارینا داوری دولت آبادی، درسا احدی، ریحانه کمالی و محیا عابدینی موفق به حضور در بین ۴ تنیسور برتر شدند.

این مسابقات امروز شنبه با ۱۰ بازی مرحله نیمه نهایی پیگیری می‌شود.

مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در بخش دختران از ۹ مرداد ماه با انجام دیدار‌های جدول اصلی در زمین‌های تنیس فرهادیان آغاز و فردا با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

سرداوری این مسابقات بر عهده هدی نایب صدری، لعیا خیام باشی و نگار دادخواه است و امیر حسین فرهادیان مدیریت این تورنمنت را بر عهده دارد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.