به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جلیل قدیمی اظهار کرد: هفته گذشته و با همراهی مراکز نیکوکاری در شهر‌های مختلف استان به ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی و خیرخواهانه جمع‌آوری شد تا در قالب بسته‌های یلدایی بین نیازمندان توزیع شود.

وی تصریح کرد: ۱۰ میلیارد ریال از این مبلغ نقدی بوده و مابقی به شکل اجناس و سبد کالا تهیه و توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از طریق منطقه یک اردبیل با جمع‌آوری ۳۵۸ میلیون تومان کمک‌های نقدی، به پویش «یلدای مهربانی» مساعدت شده است.

قدیمی افزود: در منطقه ۲ اردبیل، سه میلیون و ۶۹۰ هزار تومان به صورت نقد جمع‌آوری و تقدیم خانواده‌های نیازمند شده تا در شب یلدا بتوانند مایحتاج خود را تهیه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموع کمیته امداد بالغ بر ۹۹۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان به همراه مساعدت ۸۵۴ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری سعی کرده تا دستگیر خانواده‌های بی‌بضاعت در این ایام و برپایی سنت شب چله باشد.

قدیمی اضافه کرد: در شهرستان بیله‌سوار ۷۵ میلیون تومان، پارس‌آباد ۳۱۱ میلیون تومان، کوثر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گرمی ۲۴۲ میلیون تومان، نمین سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ارشق ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، شاهرود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، خورش‌رستم هفت میلیون تومان، نیر ۱۵ میلیون تومان، انگوت ۱۳ میلیون تومان، سرعین ۵۰ میلیون تومان و اصلاندوز ۳۶ میلیون تومان کمک‌های مردمی به یلدای مهربانی بوده است.

وی اظهار کرد: در شهرستان خلخال بیش از ۳۲۸ بسته غذایی به همراه ۲۰۰ عدد مرغ تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در شهرستان کوثر ۸۵۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مشگین‌ شهر نیز یک‌هزار بسته غذایی و شب یلدایی با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در این ایام در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.