به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دبیر تشکل مردم نهاد پیشگامان عصر ظهور با اعلام این خبر، گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ازدواج ساده و به مناسبت هفته جوان با همکاری موسسه پیشگامان عصر ظهور و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل برنامه‌ریزی شده است.
حسین وارسته افزود: بر این اساس مراسم عقد ازدواج در راستای فراهم‌سازی امکان ازدواج ساده برای زوج‌های جوان با مهریه‌های کمتر از ۱۴ سکه با هماهنگی انجام شده در دفتر‌های ازدواج و طلاقی که به این منظور اختصاص یافته، به صورت رایگان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همه مسئولان و به‌ویژه پدران و مادران وظیفه دارند که زمینه‌های ازدواج آسان را با کمترین هزینه برای جوانان فراهم نمایند و از تجملات دوری کنند و برگزاری چنین برنامه‌هایی گام کوچکی در راستای ترویج این فرهنگ است.
دبیر تشکل مردم نهاد پیشگامان عصر ظهور پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را بهترین الگو برای نسل جوان عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود جوانان ایرانی در امر ازدواج به اصول اسلامی از جمله سیره حضرت محمد (ص) و سایر ائمه اطهار (ع) توجه کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.