به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در این بیانیه که امروز منتشر شد، آمده است: رژیم منحوس صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت، ظلم، ترور، کودک‌کشی و دشمنی آشکار با اسلام و مسلمین است. کشتار زنان و کودکان، ویران کردن خانه‌ها، بمباران بیمارستان، دریدن شکم مادران باردار و تحریم شیر خشک تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم جعلی و بی‌هویت اسرائیل علیه ملت فلسطین است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: فلسطین تداعی کننده رنج، مصیبت، مبارزه، مقاومت، امید و آرمان است و مردان، زنان و کودکان غزه نماد مقاومت و ایثار هستند آنها با ایستادگی و عدالتخواهی خود به زودی بر قوم ظالم اسرائیل پیروز خواهند شد فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این بیانیه اظهار کرد: اما حامیان رژیم صهیونیستی بدانند که اسرائیل در آخرین لحظات عمر خود به سر می‌برد و به زودی از اقدامات خود پشیمان خواهد شد چرا که جریان باطل عاقبتی جز خسران و پشیمانی ندارد؛ امام حسن عسگری (ع) فرمودند؛ هر که بر مرکب باطل نشیند، در سرای پشیمانی فرودش آورد.

این بیانیه می‌افزاید: ما زنان، دختران و خانواده‌های غیرتمند و ولایتمدار استان اردبیل با محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل و حمله جنایتکارانه به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان سرافراز سپاه اعلام می‌داریم با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و نفرت خود را نسبت به اعمال ددمنشانه رژیم صهیونسیتی ابراز کرده و برای پایان دادن به نفس‌های آخر این رژیم کودک‌کش، به همراه خانواده و فرزندان خود به میدان آمده و روایتگر اقتدار و حماسه بانوان فلسطینی خواهیم بود تا مسیر تمدن‌سازی و ظهور را هموار نموده و نقش حیاتی خود را در این مسیر ایفا کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.