به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت هفته کتاب با شعار “آینده خواندنی است” طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و انس با کتاب اجرا می‌شود.
پروانه رضاقلیزاده ادامه داد: با عضویت در یک کتابخانه، می‌توان از خدمات تمام کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد و علاقه‌مندان برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها یا مراجعه به سامانه مدیریت یکپارچه “سامان” با نشانی www.samanpl.ir علاوه بر دریافت کد تخفیف تا ۲۴ آذرماه در کتابخانه مورد نظر خود عضو شوند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: سامانه مدیریت یکپارچه “سامان” امکان رزرو، امانت و جست‌وجوی آنلاین کتاب توسط اعضای کتابخانه را فراهم کرده است.
در استان اردبیل ۸۳ باب کتابخانه شامل ۶۴ کتابخانه شهری و ۱۷ کتابخانه روستایی، یک کتابخانه سیار در بیله‌سوار مغان و یک پیشخوان کتابخانه در محله زیر نهر تراب پارس‌آباد مغان فعال است و کتابخانه‌های عمومی این استان یک میلیون جلد کتاب و نزدیک به ۶۱ هزار عضو فعال دارند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.