به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازِ جمعه اردبیل با محکوم کردن حادثه تروریستیِ کرمان و تسلیتِ شهادت مظلومانه تعدای از هم وطنان افزود: دشمن از انفجار و به شهادت رساندن انسان‌هایِ عاشقِ سردار سلیمانی چه چیزی را دنبال می‌کند؟ اگر می‌خواهد از آن سردارِ بزرگ انتقام بگیرد، یقین داشته باشد که دستش نه به سردار و نه به مَرام سردار و نه به آثارِ با عظَمت و غرور آفرینِ سردار نمی‌رسد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمن اگر با این کشتار می‌خواهد ملت ما را بترساند، یقین کند آن چه در شأنِ ملت ما و در لغت‌نامه ملتِ ما نیست، ترس است؛ اگر می‌خواهد ملت ما را از صحنه خارج کند و به نظر می‌رسد همین محتمل است، پس منتظر بماند تا در موسمِ انتخابات، حضور ملت ما را در صحنه ببیند.

آیت الله عاملی تأکید کرد: انتخابات و امنیت به هم مرتبط هستند؛ حضور حداکثری پای صندوق‌های رای امنیت کشور را تضمین می‌کند در صورت ضعفِ شرکت و خالی کردن صحنه، دشمن برای بهم ریختن اوضاع کشور طَمَع پیدا می‌کند؛ اگر کسی دشمن کشور خود را برای ضربه به کشور تطمیع کند؛ به یقین راه ناصواب پیموده است.
خطیبِ نماز جمعه اردبیل همچنین با اشاره به سفر اخیر مسئولان ارشد دولت به استان اردبیل گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور کل هزینه اتمام راه آهن را که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است قبول کرد؛ راه آهن اردبیل در اولویت اول دولت و مصمم است در کمترین زمان آن را افتتاح کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.