به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برای شناخت حضرت زهرا (س) باید خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) که با بیانات رسای خود از تمامیت دین اسلام دفاع کرد را بخوانیم و به فراز‌های عمل کنیم.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف خود در دفاع از امامت را جلوگیری از تفرقه و پراکندگی بین امت اسلام عنوان کرده است و این امر راه صحیح دستیابی به سعادت در گرو پیروی از امامت را به ما نشان می‌دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل توجه به جذابیت در تبیین ارزش‌های دینی بویژه در بین نسل جوان تأکید کرد و افزود: فرهنگ غنی اسلام دارای ابعاد مختلف تربیتی بوده و برای اشاعه این فرهنگ در جامعه نیازمند جذابیت در تبلیغ از سوی مبلغین، متولیان فرهنگی و هنرمندان عرصه سینما داریم.
جعفرزاده وجود مقدس حضرت علی (ع) را قرآن مجسم، نگهبان حقیقی و مبین راستین اسلام بیان کرد و گفت: امیرالمومنین علی علیه السلام یک شخصیت جامعی بودند یعنی در حقیقت قرآن مجسم و ناطق بودند و تمام ویژگی‌های ذکر شده در قرآن کریم از جمله تواضع، زهد تقوا، آزادگی، معنویت، نیکوکاری و ….. همگی در وجود ایشان جمع شده بود.
وی تصریح کرد: ایشان شخصیت جامعی بودند که می‌توانند الگوی ما باشند به گونه‌ای که در روز غدیر خم اکمال دین و اتمام‌نعمت به ولایت ایشان به دلیل خصوصیات جامعی بود که در وجود ایشان شکل گرفته بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.