به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رباب شهبازی مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی اظهار کرد: بارش‌های مداوم اخیر در شهرستان گرمی ناشی از ناپایداری‌های جوی سبب به وجود آمدن چندین بار سیل در این شهرستان و روستای تابعه شد که متأسفانه علاوه بر خسارت مادی، جان ۶ نفر از همشهریان را در روستاهای اطراف گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در پی این حادثه ناگوار با توجه به جراحت زیاد مرحومین و از طرفی تغسیل اموات توسط اقوام و خانواده‌شان می‌توانست بر داغ دلشان بیافزاید که طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی با ایثار، اخلاص و احساس همدردی با خانواده‌های داغدیده، به صورت داوطلبانه اعلام حضور کرده و پنج نفر از این اموات که خانم بودند را غسل دادند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی بیان کرد: رسالت حوزه علمیه در کنار مردم بودن است چرا که مردم علاوه بر مساعدت مالی به کمک‌های معنوی و اظهار همدردی نیاز بیشتری دارند.

شهبازی روحیه جهادی بانوان طلبه شهرستان گرمی را ستودنی خواند و تصریح کرد: طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی عصر (عج) در ایام شیوع ویروس کرونا نیز با تشکیل چندین گروه جهادی به صورت داوطلبانه به صحنه آمده و با تغسیل اموات کرونایی حضور در بیمارستان و کمک به تیم پرستاری با مردم ابراز همدردی کردند.

استاد مدرسه علمیه خواهران شهرستان گرمی گفت: با توجه به خسارات وارده به منازل سیل‌زدگان در روستاها تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه این واحد حوزوی طبخ و در بین سیل‌زدگان توزیع شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.