به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با خانواده دارای فرزند سه‌قلو در بیمارستان علوی اردبیل از حمایت خانواده‌های دارای فرزند چندقلو خبرداده و گفت: در راستای پیشبرد سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری و بزرگان کشور، در بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرح‌های مختلفی را پیش بینی کرده ایم که یکی از این طرح ها، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو با عنوان «لبخند مادری» است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: در این طرح سعی داریم تا حمایت‌های لازم را در قالب بسته‌های سیسمونی نوزاد، افتتاح حساب به نام نوزادان، اهدای پوشاک به عمل آورده و با اجرای این سیاست‌های ابلاغی، به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو یاری رسانیم.
حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلودر ادامه، حامدرضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در مجموع طبق سیاست‌های ابلاغی در خصوص حمایت از خانواده ها، اداره کل بهزیستی استان، خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و به مدت ۶ سال، خدمات به این خانواده‌ها ارائه می‌شود.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در این راستا در حال حاضر در سطح استان اردبیل بیش از ۴۰۰ خانواده دارای فرزند دوقلو یا بیشتر، تحت پوشش سازمان هستند و از انواع خدمات از قبیل ارائه مستمری به خانواده ها، اهدای شیر خشک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر خدمات برخوردار می‌شوند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.