به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  ظاهر وطن‌خواه، در آئین افتتاح طرح اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال غیرتحت حمایت کمیته امداد پارس‌آباد اظهار کرد: حمایت از طرح‌های زنان سرپرست خانوار باعث می‌شود تا این بانوان در سایه اشتغال مناسب، به درآمدزایی مکفی دست پیدا کنند.
وی افزود: طرح اشتغال‌زایی افتتاح شده با نظارت متولیان امر برای زنان سرپرست خانوار و با پرداخت ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات با خرید ۴ چرخ خیاطی در پارس آباد انجام شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: با تامین این تجهیزات علاوه بر اشتغال یکی از زنان سرپرست خانوار، ۳ نفر دیگر نیز فرصت اشتغال پیدا کردند.
وطن‌خواه در ادامه به دیدار و دلجویی از دو بیمار زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: با اهدای بسته معیشتی و کارت هدیه به این خانواده‌ها مساعدت شد تا بخشی از دغدغه آنها رفع شود.
وی به افتتاح مسکن محرومان در روستای مجیدآباد پارس آباد اشاره کرد و گفت: در ساخت این خانه محرومان، بنیاد مسکن و دهیار روستا مشارکت و پیگیری جدی را انجام دادند.
رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد در ادامه به اهدای ۵۰ بسته بهداشتی ویژه کودکان و ۵ بسته بهداشتی ویژه نوزادان اشاره کرد و افزود: با همکاری مجموعه هلال احمر، ۲۷۵ میلیون ریال مساعدت به این خانواده‌ها انجام شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.