به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جلال آفاقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل اظهار کرد: متعاقب وصول گزارشی از استقرار موتور سه چرخی در یکی از مبادی ورودی شهر و زندگی خانواده سه نفره‌ای در تریلر کوچک موتور، موضوع از طریق معاونت پیشگیری دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل پیگیری شد.

وی تصریح کرد: با اعزام کارشناسان اورژانس اجتماعی مشخص شد، خانواده سه نفره‌ای به لحاظ گرفتاری‌های مالی از استان دیگر همجوار به اردبیل مراجعه و در تریلر موتورسیکلت و با استقرار در یکی از مبادی ورودی شهر و کنار جاده زندگی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: به لحاظ دستورات قضائی صادر شده و پیگیری جدی صورت گرفته، از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغی به عنوان رهن پرداخت و نامبردگان در سه روز، در ساختمانی استیجاری اسکان یافتند.

آفاقی افزود: جالب توجه اینکه به محض اسکان، توسط یکی از اهالی خیر اردبیلی مقداری لوازم اولیه و ضروری مورد نیاز زندگی تأمین و منزل یاد شده، تجهیز شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل بیان کرد: پس از اسکان نیز کارشناسان تیم خدمات سیار دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی در منزل نامبردگان برای بررسی وضعیت و پیگیری‌های لازم حاضر شدند.

خبرنگار: بهرام محمذرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.