به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در پیام سردار محمدی اصل آمده است:

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسان های فرهیخته ای است که با نگرش عمیق به رخدادها و به دنبال آن حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می پردازند؛ خبرنگاران خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی هدایت‌گر و متواضعانه با هدف روایت حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‌و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند؛ به راستی که رسالت اصحاب رسانه بسیار خطیر و حساس است و این نیک اندیشان بلند نظر نیز تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی و چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در تمامی عرصه ها هستند.

بدون شک خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می کنند؛ امید است در راستای هدایت افکار عمومی و هموار کردن راه پیشرفت از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و روز منادیان شور و شعور جامعه، سرافرازی و سربلندی شما عزیزان را از خداوند منان خواستارم، امید که قسم خداوند بر قلم هایتان پایدار باشد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.