به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جلال آفاقی در گفتگو با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، به جنگ بی‌امان بین حق و باطل، روایت دروغ و حقیقت و اسلام و کفر اشاره کرد و افزود: نقش رسانه و وسایل ارتباط جمعی در بیان حقایق و زدودن غبار بدفهمی و کج‌فهمی و تحریف تاثیرگذار بوده و پایبندی اصحاب رسانه به اخلاق حرفه‌ای یک ضرورت است.
وی اظهار کرد: امروز در فضای غبارآلود ناشی از خشونت‌های مطبوعاتی و تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌های پوشش خبری و سوء استفاده‌های صورت گرفته از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و بستر‌های فضای مجازی در دنیا، فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویداد‌ها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست از رسالت‌های خبرنگاران است.
دادستان اردبیل ادامه داد: رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در فرهنگ‌سازی داشته و با عمل به رسالت واقعی خود می‌توانند در تنویر افکار عمومی مردم نقش بزرگی را ایفا نمایند.
آفاقی همچنین اصحاب رسانه را مدعی العموم‌های دوم جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد با آسیب‌شناسی و ارتقای کارکرد رسانه‌های استان شاهد تاثیرات مثبت این حوزه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در جامعه باشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.