به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آرش جعفری دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: با کمک ۲ میلیارد ریالی آقای جعفرزاده خیر نیک‌اندیش اهل روستای اندبیل این شهرستان ۱۰ زندانی از زندان خلخال آزاد شدند.
وی اضافه کرد:همچنین با قول مساعد این خیر نیکوکار برای کمک یک میلیارد ریال کمک مالی جدید برای آزاد سازی زندانیان زمینه آزادی سه زندانی دیگر نیز فراهم شده است.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: همچنین با کمک خیرین این شهرستان چهار نفر که در آستانه ورود به زندان و و گذراندن دوره حبس بودند، قبل از اجرای حکم به اغوش خانواده خود بازگشتند و بدین ترتیب در مجموع زمینه آزادی ۱۷ زندانی در ایام خجسته اعیاد شعبانیه فراهم شد.وی با بیان اینکه اغلب زندانیان خلخال به دلیل جرایم مالی از قبیل عدم توانایی در پرداخت اقساط وام بانکی محکوم شده اند، گفت: یکی از زندانیان آزاد شده به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی ۱۵ سال حبس را تحمل کرده است و بقیه زندانیانی که آزاد شده اند دارای محکومیت‌های مالی تا سقف ۲۶۰ میلیون ریال بودند.
نباتی رئیس دادگستری خلخال هم گفت: با توجه به فرهنگ نوعدوستی مردم خلخال ستاد یاوران دیه این شهرستان سالیان متولی موفق به کسب رتبه اول استان اردبیل در جذب کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان مالی شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.