به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از  خبرنگار مهر، کلام الله صفری بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مدارس استان به هنگام ثبت نام دانش آموزان صرفاً حق دریافت مبلغ کتاب و بیمه را دارند و دریافت هرگونه وجوه دیگر تحت هر عنوان دیگری در زمان ثبت نام ممنوع است.

وی تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان هنگام ثبت نام دانش آموزان ذکر کرد و گفت: ستاد ثبت‌نام در استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا مشکلی در ثبت‌نام برای اولیا به وجود نیاید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کرد و این عملیات به صورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

صفری ادامه داد: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خرداد شروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد و همچنین برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد بود که هفت پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان بر روند ثبت‌نام در مدارس خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را به موقع انجام دهند و اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت تماس بگیرند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.