به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای طلوع با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیات همراه و جمعی از هنرمندان کشوری برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از تلاشهای گروههای هنری افراد دارای معلولیت استان در راهیابی به جشنواره منطقه ای گفت: همه ساله با برگزاری جشنواره های مختلف تلاش می شود تا زمینه های حضور افراد دارای معلولیت در اجتماع تقویت یافته و با هم سویی و هم افزایی لازم، قابلیت ها، استعدادها و ایمان به توانمندیهای این ولی نعمتان به منصه ظهور گذاشته شود.

مدیرکل بهزیستی استان به نقش تئاتر و فعالیتهای هنری در توانمند سازی، افزایش اعتماد به نفس و مشارکت در فعالیتهای جمعی معلولان اشاره کرد وگفت: اگر افراد دارای معلولیت استعداد یابی شوند و در رشته های مورد علاقه خود آموزش های لازم را ببینند علاوه بر توانمند شدن به استقلال اقتصادی هم دست خواهند یافت.

رضایی اضافه کرد: با توجه به فعالیت انجمن معلولین هنر درمانی در استان انتظار می رود تا از طریق این انجمن، افراد مستعد و توانمند در رشته های مختلف هنری شناسایی، احصاء و هدف گذاری گردند تا با آموزش های مفید و فراهم نمودن بسترهای لازم به منظور حضور در جشواره های متعدد، شاهد درخشش بیش از پیش این عزیزان باشیم .

وی از آمادگی کامل مجموعه بهزیستی استان در جهت حمایت از گروههای هنری افراد دارای معلولیت خبر داد وگفت: سازمان بهزیستی در راستای رسالت خود تلاش می نماید تا فاصله اجتماعی بین افراد دارای معلولیت و عادی را به حداقل برساند و با این کار سعی در تساوی حقوق افراد معلول و رعایت کامل قانون جامع حمایت از حقوق معلولان دارد.

گفتنی است از ۶ اثر نمایشی ثبت نامی در مرحله فراخوان جشنواره، ۲ اثر از اردبیل و مشکین شهر بر اساس ارزیابی های هیات دوران به مرحله نهایی راه یافته بودند همچنین در این مراسم از برگزیدگان ششمین مرحله جشنوراه منطقه ای تاتر معلولین با اهدای لوح سپاس، هدایای نقدی و تندیس جشنواره تجلیل بعمل آمد .

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.