به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،   معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: همایش منطقه‌ای نویسندگان نو قلم در استان کرمانشاه با حضور نویسندگان استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، ایلام، کردستان و کرمانشاه از ۱۶ آبان ماه کار خود را شروع کرده بود و چهار نویسنده منتخب از استان اردبیل در آن حضور یافته بودند.
حسین صادقی افزود: امروز در اختتامیه همایش در بخش داستان، زهرا رستم‌زاده و در بخش دل نوشته معصومه محمدجعفری واحد از استان اردبیل به عنوان نفرات ممتاز معرفی و تجلیل شدند.
وی ادامه داد: نویسندگان نو قلم استان اردبیل طی سه ماه گذشته در کارگاه آموزشی شعر و ادب موزه شهدای اردبیل با تدریس سید سعید اطهر نیاری دوره مقدماتی را سپری کردند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر و ادب مستقر در موزه شهدای اردبیل از دو دهه قبل فعال است و روز به روز بر شمار شرکت‌کنندگان در آن افزوده می‌شود و تاثیر آموزش‌های علمی و ادبی مربی و مدرس آن در شکوفایی استعداد‌ها و خلق آثار ادبی دلنشین مشهود است.
وی گفت: موضوع آموزش و آثار ادبی این کارگاه فقط مختص به حوزه دفاع مقدس نیست و شعرا و نویسندگان در قالب‌ها و مضمون‌های آزاد و مختلف قلم فرسایی و تمرین می‌کنند و شرایط آموزشی کارگاه، بستر خوبی برای خلاقیت‌های فردی و ادبی ایجاد کرده است و در خصوص ایثار و شهادت نیز آثار با ارزشی خلق می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.