به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، از مردم همیشه در صحنه استان  برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰاوَهٗ لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلۡیَهُودَ

بی شک و طبق مصداق صریح قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمن قدًاری که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف از هر جنایتی دریغ نمی‌کند.

جهان این روزها ناباورانه شاهد فجایع غیر انسانی و غیر اخلاقی بی سابقه‌ای است که قلب همه دردمندان و انسان‌های شریف و آزاده را در سراسر عالم به درد آورده و روح میلیون‌ها انسان را آزرده کرده است، رژیم اشغالگر اسرائیل در مقابل چشمان مدعیان دروغین حقوق بشر قتل‌عام، تجاوز و جنایات وحشتناکی را در غزه انجام می دهد، این جرثومه ناپاک در کنار جنایات علیه مردم مظلوم غزه، با نقض حقوق بین‌الملل کنسولگری کشورمان را مورد تهاجم قرار داد.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن محکومیت اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت‌رساندن سرداران عزیز سپاه سرافراز در سوریه و در عمل به فرمایش امیرالمومنین امام علی (ع) که فرمود “کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا” از عموم مردم شریف و انقلابی استان دعوت می‌نماید به منظور حمایت از مظلومین غزه و فلسطین همراه با دیگر مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس (جمعه ۱۷ فروردین ماه) شرکت نمایند.

شهروندان ولایت مدار و شهید پرور استان اردبیل ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از مقام معظم رهبری، با حضور آگاهانه و گسترده همراه با سیل خروشان مردم روزه دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از آمریکای جهانخوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام می دارند و با وحدت و همدلی با حماسه سازان مظلوم فلسطین تا آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی از دست اسرائیل غاصب هم پیمان خواهند شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.