به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور معنویت در جهان و نقطه امید و اتکای موحدان و آزاد اندیشان است که به رهبری امام راحل جانفشانی و ایثار حضور در صحنه توسط مردم تحقق یافته و با استقامت و مجاهدت آحاد جامعه و رهبری خلف صالح و فرزند عزیز آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری به اهداف بلند خود دست پیدا خواهد کرد.
این بیانیه افزوده است: در این مسیر مبارک بار دیگر پایتخت حسینیت شهر اردبیل در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی همگام و همراه با ملت غیور و بیدار ایران اسلامی با شعار “ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار” لبیک‌گویان به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای با حضوری باشکوه و شورانگیز ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی در گام دوم انقلاب همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمندانه به سوی بالندگی و فتح قله‌های تمدنی پیش می‌رود.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را به مقام معظم رهبری و امت شریف و حسینی و همیشه در صحنه استان اردبیل تبریک گفته و از عموم مردم دعوت کرده است با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.
شبکه تبلیغی (روحانیون، مبلغین و مبلغات)، تشکل‌های دینی و مردمی (هیات‌های مذهبی، مداحان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و موسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل) نیز در بیانیه‌هایی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواندند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.