به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی در جریان بازدید از پروژه درمانگاه شماره ۲ تأمین اجتماعی شهر اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر، راه‌‌اندازی درمانگاه شماره ۲ تأمین اجتماعی در شهر اردبیل، دغدغه‌ای مهمی برای مردم بود که با همت شهرداری و تأمین اجتماعی، این دغدغه در حال رفع شدن است.

وی افزود: از سال ۸۳ شهرداری اردبیل به تأمین اجتماعی بدهی‌هایی داشته که در راستای پرداخت این بدهی‌ها، توافقاتی مبنی بر تهاتر یک ساختمان مناسب درمانی برای درمانگاه شماره ۲ تأمین اجتماعی اردبیل انجام شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای به سرانجام رسیدن مسأله تهاتر ساختمان بین شهرداری و تأمین اجتماعی اردبیل و صدور مجوز درمانگاه، جلسات متعددی در مجلس شورای اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی و معاونت درمان تأمین اجتماعی کشور و نیز جلسات استانی برگزار و منجر به صدور مجوزهای لازم شد.

عاملی بیان کرد: درمانگاه شماره ۲ تأمین اجتماعی اردبیل در ۵ طبقه احداث و خدمات درمانی قابل توجه و سطح بالایی را ارائه خواهد کرد تا بخشی از کمبودهای درمانی موجود را رفع کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.