به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دورهمی صمیمی دختران حاج قاسم باموضوع تبیین سیره و روش سردار دل‌ها با سخنرانی رزمنده جبهه مقاومت سردار نوعی اقدم در پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس استان گفت: ما باید ابعاد شخصیتی و حماسی این بزرگ مرد را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم تا بدون تحریف شخصیتی، الگوی بی‌نظیری همچون شهید سلیمانی را هدف تعالی خود قرار دهند.

سردار رحیم نوعی‌اقدم پیشکسوت دوران دفاع مقدس و فرمانده جبهه مقاومت گفت: با پایداری و استقامت حزب‌الله و جبهه مقاومت در طوفان الاقصی کمر رژیم صهیونیستی شکسته است.

نوعی‌اقدم به طوفان الاقصی و شکستن ابهت رژیم صهیونیستی در سطح جهانی و منطقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: تا ۵۰ سال آینده این رژیم کمر خود را نمی‌تواند بلند کند چرا که هجمه سنگینی در طوفان الاقصی بر پیکره نظام صهیونیستی وارد شده است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود یادآور شد: امروز همه مسئولان باید خود را خادم و نوکر مردم بدانند چرا که همه سرمایه‌های این نظام و حاکمیت دینی از حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

نوعی‌اقدم افزود: برخلاف اجماع جهانی، چهره‌های شاخصی همچون حاج قاسم سلیمانی تلاش کرد تا پرچم عزت و عظمت امت اسلامی در سوریه حفظ شود و زمینه برای نابودی داعش و دیگر گروه‌های الحادی نیز فراهم آید.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.