به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام حسن باقری اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود تا امت اسلامی بار دیگر بر اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و تلاش برای آزادی قدس شریف جهادی مقدس انجام دهند.
وی تصریح کرد: راهپیمایی امسال روز جمعه ۲۵ فروردین و از ساعت ۱۱ صبح از محل میدان شریعتی آغاز خواهد شد و محل تجمع نهایی نیز میدان مصلای اردبیل خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امسال قوت قلبی برای فلسطینی‌ها در مبارزه بی‌امان با رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود تا زمینه برای نابودی این رژیم جعلی، حضور امت اسلامی در قدس و برپایی نماز باشکوه جمعه را در این قبله‌گاه اول مسلمانان شاهد باشیم.
حجت‌الاسلام باقری افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی، جلادان و سربازان بی‌رحم این رژیم دست به هر جنایتی می‌زنند، شایسته است امت اسلامی به ویژه مردم روزه‌دار، مؤمن و متدین دیار سبلان با شکوه و صلابتی هر چه تمامتر در این راهپیمایی حاضر شده و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها اعلام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور‌های منطقه باید هوشیاری بیشتری را داشته باشند تا بیش از این در دام فتنه سران صهیونیسم گرفتار نیایند چرا که هر قدر به دامن این رژیم منحوس پناه ببرند، بیش از گذشته خود و حاکمیتشان را زیر سوال می‌برند.
راهپیمایی روز قدس با محوریت وحدت جهان اسلامحجت‌الاسلام باقری جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی را علیه امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه یادآور شد و اضافه کرد: در روز‌های اخیر با توجه به نزدیک بودن روز جهانی قدس حملات این رژیم در سرزمین‌های اشغالی شدت گرفته و این نشان می‌دهد که اسرائیل آخرین روز‌های عمر منحوس خود را سپری می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری حتی جلوتر از موعد مقرر اضمحلال و نابودی این رژیم حتمی و قطعی است.
وی بیان کرد: تنها راه غلبه بر این دشمن مشترک جهان اسلام آگاهی و هوشیاری مسلمانان و تبعیت از دستور مقابله و تلاش برای نابودی رژیم اشغالگر است که امیدواریم امت اسلامی به زودی در سرزمین قدس شریف با آزادی تمام حضور پیدا کرده و در قبله‌گاه اول مسلمانان نماز باشکوهی را اقامه کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تا زمانی که در داخل کشور‌های اسلامی خیانت شکل گرفته و رژیم صهیونیستی رد پایی برای خود در منطقه پیدا کند، نمی‌توان امیدوار به این مسیر عزتمند بود و شایسته است با مراقبت و هوشیاری بیشتر توطئه‌ها و ترفند‌ها خنثی شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.