به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حکیم‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌های ورزشی دختران در اردبیل اظهار کرد: سی و دومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی سراسر کشور با حضور استان‌های مختلف در حال برگزاری است که امیدواریم در چهار روز برگزاری این رویدادها فرصت همراهی و تعاملات بیشتر دانش‌آموزان، سرپرستان، مربیان و اولیا را شاهد باشیم.

وی از تدارک شایسته اردبیل در میزبانی این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: همکاران ما در قالب سرپرستان تیم‌های ورزشی از استان‌های مختلف افراد با تجربه و با اخلاق هستند و یقین داریم این مسابقات با آرامش کامل و بدون حاشیه برگزار خواهد شد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور حفظ شعائر اسلامی را با نظارت دقیق سرپرستان و مربیان در برگزاری این رویداد یادآور شد و تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا کمی‌ها و کاستی‌ها را نادیده گرفته و با همدلی بیشتر در برگزاری جشنواره تلاش و همتی راستین داشته باشیم.

حکیم‌زاده حضور دانش‌آموزان را در نمازهای جماعت، برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و گردش در مناطق مختلف تاریخی و جاذبه‌های دینی این استان را یادآور شد و افزود: مسئولان استان تدارک مناسب در قالب این رویداد دیدند تا در مدت چهار روز حضور تیم‌ها شرایط بهره‌مندی از این فضا فراهم آید.

وی رعایت نظافت و مسائل بهداشتی را در خوابگاه‌ها و محل اسکان و تغذیه یادآور شد و خاطرنشان کرد: شایسته است دانش‌آموزان با سحرخیزی در کنار خوردن صبحانه، خود را با نشاط و سرزندگی برای برگزاری مسابقات و رویدادها آماده کنند.

حکیم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش با اعزام چهار ناظر وزارتی در بخش‌های بهداشتی، فرهنگی، پذیرش اسکان و همچنین ناظر کل سعی دارد تا ارزیابی نهایی را از این مسابقات انجام داده و بهترین تجربیات را برای رخدادهای پیش رو در نظر بگیرد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور بیان کرد: تمام تلاش مسئولان استان بر این بوده تا چهار سالن ورزشی را برای مسابقات والیبال و فوتسال مهیا کنند که انتظار می‌رود با استانداردهای تعریف شده این مسابقات که بیشتر جنبه جشنواره‌ای خواهد داشت، با رضایتمندی شرکت‌کنندگان برگزار و به اتمام برسد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.