به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رحیم لاهوتی معاون اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل در آئین تودیع و معارفه شهردار گرمی در فرمانداری این شهرستان گفت: شهرداری‌ها با تدوین برنامه‌های منسجم برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند و با برنامه ریزی دقیق و تدبیر مناسب و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، شهر‌ها را به سمت نشاط و آبادانی سوق دهد.
وی افزود: برای داشتن شهر بانشاط و با مبلمان زیبا باید امکانات را به سمت مردم ببریم نه اینکه مردم به سمت امکانات بیایند، چون مهاجرت روستائیان به شهر‌ها جهت استفاده از امکانات بهتر، مشکلی است که باعث حاشیه نشینی در شهر‌ها و مشکلات دیگر شده است.

معاون اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل در خصوص شهردار گرمی مغان نیز گفت: با شناختی که از رسول حسن زاده شهردار جدید گرمی و سوابقش در دوره‌های مختلف سراغ داریم، امیدواریم با همکاری اعضای شورای شهر بتواند مشکلات اساسی این شهر را حل کند.

فرماندار گرمی مغان نیز در این آئین گفت: متعاقب استعفای شهردار قبلی گرمی، حسن زاده با پنج رای موافق شورای اسلامی شهر گرمی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شده بود و به تازگی حکم شهرداری وی از ناحیه استانداری اردبیل صادر شده است.

حسین مولایی ادامه داد: حسن زاده طی دوره‌های مختلف، پنج سال شهردار گرمی بوده و سه سال نیز به عنوان اولین شهردار شهر مرزی زهرا در مرکز بخش موران خدمت کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات شهر برطرف و گام‌های بلندی در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر گرمی برداشته شود.
در ادامه این آئین، از زحمات سید عباس حسینی شهردار قبلی قدردانی و رسول حسن زاده برای سومین بار به عنوان شهردار گرمی مغان معرفی شد.
گرمی مغان شهری کوهپایه‌ای و مرکز شهرستان گرمی مغان است و از دو طرف با جاده‌های مواصلاتی به مرکز استان اردبیل ارتباط دارد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.