به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  علی رحیمی‌آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر انجام تخلفات مکرر صنفی در یکی از رستوران‌های شهر اردبیل، اکیپ‌های گشت و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در محل حاضر شده و گزارش خود را در این زمینه نهایی کردند.
وی تصریح کرد: در این رستوران بیش از ۷۰ کیلوگرم گوشت دام و مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد تا با تشکیل پرونده صاحب تالار رستوران متخلف به شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی ارجاع داده شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و اثبات تخلف، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی‌آذر افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت در ایام تابستان با توجه به حساسیت مواد غذایی بازرسی‌های خود را از رستوران‌های بین شهری، تالار‌ها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی انجام می‌دهند که در این زمینه فعالیت گشت‌های مشترک تشدید شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  صداوسیما استان اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.