به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل در رابطه با اجرای طرح عیدانه گفت: این طرح ویژه از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با سایر استانها شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت و طی آن ۲۱۷ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد از مراکز عرضه کالا و خدمات در استان انجام شده است.
حسنعلی حسین پور، افزود: این نظارت ها شامل ارزیابی ۶۶ مورد مرکز فروش مواد غذایی، ۶۸ مورد رستوران و قهوه خانه، ۴۷ مورد مراکز عرضه شیرینی و خشکبار، ۸مورد میادین میوه و تره بار ۱۲ مورد هتل آپارتمان، یک مورد مجتمع پذیرایی بین راهی، ۸ مورد هتل ، ۵ مورد قالیشویی، یک مورد پایانه فرودگاهی و یک مورد پایانه اتوبوسرانی بر اساس استاندارد ملی مربوط بوده است.
حسین پور هدف از اجرای این طرح را، صیانت از حقوق مصرف کنندگان در راستای بهره مندی از خدمات مطلوب و استاندارد عنوان نمود.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند.
همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.