به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، اباصلت ابراهیمی  رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران از اجرای طرح فرهنگی « با ستاره‌ها» با موضوع معرفی شهدای شاخص اردبیل ، در همه فرهنگسراهای شهرداری اردبیل خبرداد و گفت:  این طرح به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هم افزایی و تعامل با نهادهای مرتبط و با مشارکت دبیرخانه کنگره شهدای استان اردبیل اجرا خواهد شد، افزود: هدف از اجرای این طرح معرفت افزایی بیشتر در جامعه و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: شهدا قهرمانان جاودانه کشور هستند و ضروری است نهادهای فرهنگی در راستای معرفی شهدا و ترویج  پیامشان که مقاومت و ایستادگی است تلاش کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه آشنایی عامه مردم با شهدا بایستی  به عنوان یک اصل  برایمان باشد؛ گفت: معرفی شهدا به هر نحوی که شایسته است بایستی در برنامه‌های فرهنگی ما قرار گیرد.

وی همچنین گفت: رویکرد تمامی برنامه‌های  فرهنگسراهای شهرداری اردبیل آموزشی، اجتماعی و ورزشی و بویژه فرهنگی است و تولید برنامه‌های محتوایی نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.