به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به همت شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری غرفه‌ی اهدای عضو اهدای زندگی در موکب پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا(ع) راه اندازی شد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان واقع در۱۳ کیلومتری جاده قوچان میزبان غرفه‌ی اهدای عضو اهدای زندگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری بود.

این غرفه که به همت سفیران زندگی به منظور سهولت در امر ثبت‌نام و صدور کارت اهدای عضو برای زائران پیاده امام خوبی‌ها دایر شده بود، با استقبال بسیار خوب خیل عظیمی از زائران که مشتاقانه برای ثبت نام کارت اهدای عضو اقدام می کردند روبه رو شد.

دراین غرفه علاوه بر ثبت نام کارت اهدای عضو،توزیع برورشورهای آموزشی، پیگیری کارت های ثبت نامی و همچنین افزایش آگاهی مراجعین به غرفه در قالب پرسش و پاسخ و رفع ابهام انجام شد.

امید است با همیاری تمام نهادهای مردمی، دولتی و خصوصی در مناسبت های مختلف فرهنگ اهدای عضو گسترش یابد تا فرهنگ اهدای عضو اهدای زندگی به رفتاری در جامعه تبدیل شود تا خانواده‌هایی که در شرایط حساس تصمیم‌گیری برای رضایت به اهدای اعضای عزیزشان هستند، راحت‌تر نسبت به آن اقدام کنند.

در خاتمه از تلاش‌های صورت گرفته در این برنامه از سمت شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان و جناب آقای سلطانی، سفیران زندگی سرکارخانم‌ها مائده فیروزی، فاطمه فریدنیا، نسرین سادات موسوی، صفورا علی اکبریان و نرگس بارانی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.