به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  بانوی کوثر، علی ملااحمدی در جلسه مشترک با فعالان فضای مجازی استان با موضوع آرایش رسانه‌ای در خصوص وقایع و ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: شگرد رسانه‌های معاند برای تخریب حاکمیت کشور و ضدیت با ولایت فقیه که همراه با دروغ‌پردازی بوده ایجاد دو قطبی در کشور است تا بتوانند با هدف قرار دادن ارزش‌های اسلامی و ایرانی در راستای تسخیر افکار مردم حرکت کنند.

وی با اشاره به وظیفه رسانه‌های داخلی در اعتراضات مدنی اضافه کرد: تنها واقعیتی که هم‌اکنون در دنیای عظیم رسانه از سوی رسانه‌های اغیار شاهد هستیم سرمایه‌گذاری در فضاسازی، تصویرسازی و رویدادسازی است که ما در کشور از این سه برنامه کلان دشمن غفلت کردیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اهمیت فتنه‌های برنامه‌ریزی شده در دهه‌های اخیر را یادآور شد و عنوان کرد: دشمن همواره اهداف مشخصی را در مواجهه با ارزش‌های ایران اسلامی دنبال کرده است و مهم‌ترین این اهداف ضدیت با جمهوری اسلامی ایران، براندازی رژیم حاکمیتی، تغییر سبک زندگی، دو قطبی‌سازی و تخریب نهاد ولایت فقیه هستند.

ملااحمدی وظیفه رسانه‌های داخلی را در برابر هجمه بیگانگان مهم برشمرد و افزود: رسانه‌ها به عنوان قدرت برتر در نظام جمهوری اسلامی نباید اجازه دهیم روایت ما از وقایع و اتفافات توسط رسانه‌های معاند مخدوش و تحریف شود.

وی شناسایی، رصد و برنامه‌ریزی برای نقاط شبهه‌برانگیز، حفظ وحدت و انسجام جمعی، تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها، پایبندی به وظیفه دیده‌بانی از سوی رسانه‌ها، هم‌افزایی با نخبگان جامعه، نمایش پیشرفت‌های کشور در تمامی حوزه‌ها و افزایش روایت‌گری مردم را از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها در راستای بی‌اثر کردن اقدامات امپراطوری رسانه معاند تعریف کرد.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل ایجاد کلیدواژه‌های خطرساز را از سوی رسانه‌های دشمن از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده دانست و گفت: ما شاهد هستیم که در جریان ناآرامی‌ها و وقایع ناخوشایند شبکه‌های معاند در بستر فضای مجازی کلیدواژه‌هایی را تعریف و تشریح می‌کنند که این مهم نیز بخشی از برنامه‌ریزی‌هاست تا پازل هدف دشمن را در راستای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل کند.

ملااحمدی همچنین خاطرنشان کرد: در اغتشاشات ۱۴۰۱ شاهد بودیم که ارزش‌هایی همچون حجاب و دینداری هدف تعیین شد تا طیف حساس جامعه که شامل دختران و نوجوانان ۱۵ تا ۲۵ ساله بود طعمه دشمن واقع شوند و ما شاهد چنین ناآرامی‌هایی در کشور به بهانه آزادی‌خواهی باشیم.

وی در ادامه نقش جهاد تبیین را در تشریح ساختار و فرم چنین وقایعی ارزشمند و کاآمد عنوان و بیان کرد: ستاد رسانه‌ای غرب هرگز با هدف ایجاد جنگ در خیابان‌ها و به آتش کشیدن چند بانک و چند ۱۰ سطل زبانه وارد عمل نمی‌شود بلکه در پشت پرده این اقدامات هدف بزرگ‌تری با عنوان تسخیر و فلج فکری جوانان نقش بسته و این برای ما خطرساز است و باید بیش از پیش هشیار باشیم.

در ادامه این جلسه جمعی از فعالان فضای مجازی، مدیران رسانه‌های مکتوب و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان نقطه نظرات خود را تشریح کرده و برای تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش با صدا و سیمای مرکز اردبیل در راستای تولید محتوای فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.