به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دکتر خزعلی در این بازدید در گفتگوی صمیمانه با مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، مجموعه برنامه‌های دولت را در حمایت از ایده‌های فناورانه و نوآورانه و تعامل با بخش خصوصی به منظور توسعه پایدار و اشتغال‌آفرینی با تکیه بر حضور پررنگ بانوان کارآفرین را تشریح نمود.

وی در جریان این بازدید ضمن گفتگو با بانوان مستقر در پارک که مدیریت شرکت‌های دانش بنیان در بستر کارآفرینی را برعهده دارند فعالیت‌های این شرکت‌ها را بسیار ارزشمند و شایان توجه و حرکتی مهم در روند توسعه استفاده از فعالیت‌های دانش بنیان عنوان کرد.

معاون امور زنان و خانواده در ادامه افزود: این معاونت تمام تلاش خود را در راستای تسهیل‌گری برای بانوان کارآفرین، رفع مشکلات بیمه، تسهیل در اخذ مجوز و سایر مشکلات به کار خواهد گرفت.

خزعلی با بیان این مطلب که بازدید از واحدهای فناور و دانش‌بنیان با مدیر عاملی بانوان به درخواست خود ایشان انجام شده است، ادامه داد: در این بازدید شاهد کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت بانوان در حوزه مدیریت شرکت‌های دانش‌بنیان بودیم که این نوید را می‌دهد که بانوان در آینده کشور نقش پررنگ‌تری ایفا نمایند.

دکتر خزعلی در پایان این بازدید گفت: شرکت‌های دانش بنیان تحت مدیریت بانوان  مستقر در این بازدید در زمینه‌های اشتغال‌زایی با به کارگیری استعدادهای درخشان و نیروهای فناور فعالیت‌های شایان توجهی داشته‌اند.

بانوان کارآفرین و مدیران عامل واحدهای فناور و دانش‌بنیان نیز در این دیدار، مشکلات و دغدغه‌های خود را در زمینه سرمایه‌گذاری، کمبود فضای استقرار، مشکلات مالیاتی و تسهیلاتی با معاون جمهور در میان گذاشتند تا زمینه رفع مشکلات این حوزه فراهم شود.

در این دیدار بانوانِ مدیران عامل به بیان فعالیت‌های، دستاوردها، و دغدغه‌های خود از جمله تسهیل فضای کسب‌و کار، رفع مشکل بروکراسی اداری، حمایت بیشتر از بانوان کارآفرین و توجه به رفع موانع تولید پرداختند.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.