به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حامد رضایی در آئین تجلیل از مددکاران نمونه در اداره کل بهزیستی اردبیل اظهار کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۱۲۷ پرونده مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است و این مراکز، با اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران برای بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف فعالیت می‌کنند.

وی تعداد مددکاران شاغل در مراکز مثبت زندگی استان را ۱۱۲ نفر عنوان کرد و گفت: هر مددکار ۱۵۰ پرونده دارد و در هر ۶ ماه علاوه بر بازدید‌های مستمر از محل زندگی، مشاوره، برنامه ریزی، هدفگذاری، مداخله و ارایه راهکار‌های پیشنهادی به جامعه هدف، برای رفع مشکلات افراد آسیب دیده و در معرض آسیب تلاش می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: مددکاران از آغاز تاسیس مراکز مثبت زندگی در استان، ۵۰ هزار و ۲۹ بار از منازل افراد تحت پوشش بازدید کرده اند و حرفه مددکاری در سازمان بهزیستی نقش کلیدی و محوری دارد و مددکاران در خط مقدم ارایه خدمات به جامعه هدف هستند.

رضایی یکی از مزایای مراکز مثبت زندگی را محله محور بودن و استقرار در محل سکونت مددجویان دانست و بر آگاهی هرچه بیشتر مددکاران از خدمات درون و برون سازمانی تاکید کرد.

در پایان این آئین از عوامل یک مرکز مثبت زندگی و چهار نفر از مددکاران موفق با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر مددجو در این استان تحت پوشش بهزیستی هستند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.