به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در پیامی از حضور حماسی، باشکوه و وحدت‌آفرین مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
در این پیام آمده است: حضور حماسی، باشکوه و به یادماندنی مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان اردبیل در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی را به نمایش گذاشت که همواره پشتیبان انقلاب و ولایت، پیرو خط امامین انقلاب بوده‌اند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: به یقین این حضور باشکوه که مظهر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا و معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با امام المسلمین مقام معظم رهبری است، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیده و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کردند: قطعاً این ملت قدرشناس و انقلابی و همیشه در صحنه استان دارالارشاد در گام بعدی با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم می‌افزایند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.