به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد عاملی امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: توجه به حوزه‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و گردشگری، پیشرفت اقتصادی استان اردبیل شده و منجر به بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی مردم استان خواهد شد.

وی افزود: بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین، گسترش گلخانه‌ها و افزایش کیفی و کمی بذر در زمینه کشاورزی، فرآهم‌آوری زیرساخت‌ها اعم از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در زمینه گردشگری و گسترش کارخانه‌ها در زمینه صنعت، منجر به پیشرفت اقتصادی استان اردبیل خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: از اصلی‌ترین اهداف پیشرفت اقتصادی استان اردبیل، قطع زنجیره فقر و بهبود شرایط درمانی و بهداشتی، تحصیلی و دیگر حوزه‌های اولیه زندگی است.

عاملی تصریح کرد: صنعت گردشگری یکی از اصلی‌ترین ظرفیت‌های استان اردبیل محسوب می‌شود که در این زمینه رفت کمبود محل‌های اقامتی از جمله هتل مورد توجه است.

وی گفت: به‌دنبال انتخاب اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳، گردشگران خارجی از کشور‌های مختلف طی سال جاری برای نخستین بار به استان سفر کردند.

گفتنی است؛ در این نشست موانع بیش از ۱۷ واحد تولیدی استان اردبیل در زمینه‌هایی همچون درخواست تسهیلات، تقسیط بدهی معوق بانکی، واگذاری زمین و… بررسی و برای رفع این موانع تصمیم‌گیری شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.