به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار مهر، علی باقرزاده فاروجی بعد از ظهر یکشنبه در سفر به اردبیل با حضور در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اردبیل، در جمع اولیا و مربیان این مدرسه، عدالت‌محوری و داشتن روحیه انقلابی را از اصول مهم در آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: برای داشتن تعلیم و تربیت صحیح در مدارس ابتدا باید همکاری و تعامل مستمر بین مدرسه و خانواده وجود داشته باشد تا از طریق مشارکت، بازدهی و نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی بر ضرورت مشارکت پذیری در مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا باید مشارکت پذیر باشند و با نهادها و ادارات فرهنگی ارتباط سازنده و مستمر برقرار کنند اگر مشارکت به نحو مطلوب انجام شود دبیرستان صدرا نسبت به دیگر مدارس استان از جایگاه علمی و اجتماعی بالایی برخوردار خواهد بود.

تربیت نیروهای انقلابی مهم‌ترین هدف مدارس صدرا

مشاور وزیر آموزش و پرورش تربیت نیروی انقلابی را از اهداف مهم مدارس صدرا برشمرد و افزود: یکی از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کارسازی و پرورش جوانان انقلابی با استفاده از آموزه‌های دینی است که دانش آموزان در مدارس صدرا ضمن بهره‌مندی از آموزش‌های علمی در زمینه‌ی اخلاقی نیز برنامه‌های متنوع و آموزش‌های ارزنده‌ای را سپری می‌کنند تا در آینده بتوانند در سطوح مختلف جامعه به‌عنوان نیروهای ارزشمند و نخبه به جامعه اسلامی خدمت کنند.

باقرزاده تصریح کرد: جامعه کنونی برای پیشرفت و توسعه روزافزون و نیز برای تعالی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت نیروهای جوان متخصص، خلاق و انقلابی است که ما با همین نگاه در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به دنبال تربیت و آموزش دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.