به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سنگ‌آهن بافق مرحله نهایی بازی رفت هجدهمین دوره لیگ برتر بانوان را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با خیالی آسوده به بازی برگشت فکر کند.

دو تیم شهید شاملی کازرون و سنگ‌آهن بافق امروز، ۲۱ اردیبهشت در فینال رفت هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به مصاف هم رفتند. در این دیدار که در سالن فدراسیون هندبال برگزار شد، سنگ‌آهن بافق توانست با هماهنگی کامل نیمه نخست را با نتیجه ۱۴-۱۸ به پایان برساند.
در نیمه دوم نیز این انسجام تداوم یافت. هماهنگی کاملی که بین مینا وطن‌پرست و فاطمه مریخ وجود داشت باعث شد بار‌ها حملات بافق به نتیجه برسد و دروازه حریف باز شود.
شاملی نیز سعی داشت با تعویض‌های بی‌شمار خود روند حملات بافق را مختل کند، اما دفاع خوب و عکس‌العمل‌های هانیه لک در درون دروازه بافق باعث شد این تدبیر شاگردان خدیجه قانع به نتیجه‌ای نرسد تا شاگردان سیده مریم فخری در نهایت با ۸ اختلاف گل؛ بازی نخست مرحله نهایی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را با نتیجه ۲۸-۳۶ به سود خود ثبت کنند.
لازم به ذکر است؛ فینال برگشت بین دو تیم شنبه، ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.