به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سرهنگ سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در راستای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی «روز جهانی قدس» در اردبیل اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه این تمهیدات در دو فاز اعمال خواهد شد، گفت: در فاز اول بلافاصله بعد از اجرای مراسم لیالی قدر از ساعت ۲ روز جمعه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل شریعتی تا تقاطع بازار ممنوع است و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: در فاز دوم از ساعت ۸ صبح روز جمعه ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به شریعتی، میدان شریعتی، میدان ورزش به چهارراه امام، پل پیر عبدالملک، چهارراه امام، تقاطع امام حسین و چهارراه عالی قاپو به سمت چهارراه بازار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: در صورتی که خودروی همشهریان به خارج از رینگ هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰و۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان گفت: انتظار می‌رود همشهریان همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.