به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  “لیلا امیری” مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین، پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی که در عرصه خبر و اطلاع رسانی سال ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی داشت، بعد از ابتلا به یک بیماری لاعلاج که مدت ها با آن درگیر بود،  جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده و همکارانش را با داغ خود تنها گذاشت.

تلاش برای به نتیجه‌رسیدن پرونده فساد معروف به هفت سنگان و همچنین نقش ویژه و تاثیرگذار در ماجرای بازگشت به کار کارکنان از کار بیکارشده عوارضی قزوین زنجان از جمله فعالیت‌های شاخص رسانه‌ای آن مرحومه در ایام اخیر بود.

خانم امیری همکار پرتلاش و متعهد خبرگزاری راه دانا بود که خاطره فعالیت صادقانه و پشت کار او از یاد و خاطره همکارانش پاک نخواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر ضایعه درگذشت همکار گرامی خود را به خانواده وی و همکاران رسانه ای تسلیت عرض می کند و از خداوند برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر مسئلت دارد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.