به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی مسلم بن عقیل ظهر امروز با حضور سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

علیرضا حسن‌زاده مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم به تشریح فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج و نهادهای انقلابی در نمایشگاه هفته بسیج پرداخت و گفت: کار آماده‌سازی نمایشگاه رزمی و فرهنگی مسلم بن عقیل با تلاش شبانه روزی بسیجیان بلافاصله بعد از اربعین حسینی آغاز شد.

وی با بیان اینه نمایشگاه امسال در بخش فرهنگی از ۷۰ غرفه تشکیل شده بود گفت: در روزهای عادی نمایشگاه هفته دفاع مقدس پذیرای بیش از ۷هزار بازدیدکننده بود که این میزان در روزهای تعطیل فراتر از ۱۰ هزار بازدید کننده بود.

نمایش توانمندی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج، توانمندی‌های بسیج سازندگی، مطالبه گری دانشجویی از مسئولین استان از جمله غرفه های قابل توجه نمایشگاه رزمی فرهنگی مسلم بن عقیل بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.