به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دکتر احمد وحیدی در بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه که با عنوان ” نماز جمعه، قرارگاه جهاد تبیین” برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.
وی با بیان اینکه دنیای استعمار، جنگ همه جانبه ای را علیه مردم ایران به راه انداخته است، افزود: این جنگ ابعاد مختلفی دارد که یکی از آنها جنگ امنیتی با سه دستور کار  ترور، تخریب و سوار شدن بر برخی نارضایتی‌ها است.
وزیر کشور ادامه داد: در کنار جنگ امنیتی، جنگ فرهنگی بزرگی را شاهد هستیم که هم در مبانی فکری و نگرش و هم در نوع بینش و کنش، تلاش گسترده ای را با کمک انواع روش ها به راه انداخته اند.
دکتر وحیدی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی با نگاه معاندانه ای که در حوزه فرهنگ دارند، به دنبال آن هستند که نوع نگرش را نسبت به مسایل فرهنگی عوض کنند.
وی یادآور شد: در موضوع عفاف و حجاب، بر سر آنند که نگاه انسان‌گرایانه را به نگاه کالبدگرایانه و جسدگرایانه تبدیل کنند. جمهوری اسلامی منادی تعالی انسان است در حالیکه غرب، انسان را به جسد تنزل می‌دهد و می‌گوید که مالک جسم خود است.
وزیر کشور، جنبه دیگر این جنگ را جنگ حقوقی علیه ایران برشمرد و گفت: در ماجرای دادگاه آقای حمید نوری، بدون هیچ استناد حقوقی، فقط با ادعای منافقین که خودشان تروریست های شناخته شده بین المللی بودند که البته با کمک رژیم صهیونیستی از لیست تروریست های اروپا و آمریکا خارج شدند، تلاش کردند کسی را محکوم کنند.
دکتر وحیدی به جنگ رسانه‌ای هم اشاره کرد و افزود: امروز فضای مجازی تا عمق منازل و افکار فرزندان وارد می شود، این جنگ که بر بستر فضای مجازی بیش از سایر ابزارها کارکرد دارد، به دنبال شکستن هر مرز و حدی هستند.
وی، جنگ اقتصادی را که امروزه در قالب تحریم شکل گرفته است، جنبه دیگر جنگ همه جانبه دشمن علیه مردم ایران دانست و تاکید کرد: دشمن تلاش دارد از این راه ها در داخل کشور فعالیت هایی انجام دهد که بسیاری از آنها به لطف الهی ناکام مانده است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه این فشار اقتصادی هر کشور دیگری را می توانست از پای درآورد، گفت: با مقاومت مردم ایران و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدیم که سخنگوی کاخ سفید به طور رسمی و در منظر جهان اعلام کرد در این راهبرد، شکست مفتضحانه خورده‌اند.
دکتر وحیدی به نفوذ به عنوان جنگ اطلاعاتی هم اشاره کرد و افزود: در چنین شرایط پیچیده و جنگ ترکیبی، اتفاق بسیار مهمی افتاد و ملت بزرگ ایران در انتخابات توانست بر اساس فهم فطری و آگاهی های عمیق خود، سره را از ناسره تشخیص دهد.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدام تحسین برانگیز مردم، بسیاری از موضوعات همچون مذاکرات که دشمن کاملا دست برتر را داشت، تغییر کرد.
وزیر کشور با تاکید اینکه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدبیر ریاست جمهوری، وضعیت در برجام عوض شده است، گفت: امروز آمریکا متوجه شده است که با تهدید، موضع ایران عوض نمی شود.
دکتر وحیدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دست برتر را در مذاکرات برجام دارد، اظهار کرد: بایدن نگران انتخابات است و باید کار را به سرانجام برساند، رژیم صهیونیستی که در دور قبل، بازی مخالفت را پیش کشیده بود، اکنون طرفدار برجام شده است چون می داند اگر آنچه که آمریکایی ها می خواهند محقق شود، زنجیری به پای ایران خواهد بود.
وی در ادامه این اظهارات، با بیان اینکه مردم ایران طرفدار حجاب و عفاف هستند، گفت تلاش دشمنان و معاندان بر انحطاط فرهنگی و دینی است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.