به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مصطفی آمون ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در رابطه با برگزاری مسابقه قرآنی «مدهامتان» با بیان اینکه در تلاش برای نهادینه سازی فعالیت‌های قرآنی در جامعه هستیم، اظهار کرد: مسابقه قرآنی «مدهامتان» با هدف کشف استعدادهای قرآنی در محلات و مساجد اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» همانند سال‌های گذشته در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد که امسال دو بخش تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری به محورهای این جشنواره اضافه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: شرکت کنندگان این مسابقه به ۳ گروه سنی تقسیم شده‌اند، گروه سنی کودکان زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و جوانان ۱۷ تا ۳۰ سال که می‌توانند برای ثبت نام به کانون فرهنگی و هنری مسجد محل خود یا سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

آمون با بیان اینکه این مسابقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و حتی داوری مسابقه نیز به صورت مجازی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۳۱ تیر ماه آخرین فرصت ثبت نام بوده و قابل تمدید نخواهد نیست و عضو بودن در کانون‌های مساجد یکی از شرایط مهم شرکت در مسابقه است.

وی افزود: هر فرد می‌تواند فقط در یک رشته شرکت کند و حتماً آثار را در یکی از مساجد بدون استفاده از میکروفون و سیستم صوتی ضبط کرده و در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری این سری از مسابقات راه خواهند یافت، اظهار کرد: علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به نفرات برتر، از آنها تا پایان سال حمایت‌های قرآنی خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.