به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل  گفت: نوجوانان و جوانان در پیاده‌روی اربعین، کودکان و پیاده‌روی اربعین، پیاده روی خانوادگی اربعین، نماز جماعت و پیاده‌روی اربعین، جاماندگان پیاده‌روی اربعین و جلوه‌های ویژه در پیاده‌روی اربعین از جمله محور‌های این مسابقه فرهنگی است.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله و روبیکا به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ آثار خود را ارسال کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عنوان کرد: شرکت کنندگان عکس‌های خود را به صورت افقی و با رزولیشن ۳۰۰ dpi و حداکثر ۵ عکس را به همراه مشخصات فردی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
آمون با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریور ماه است، افزود: جوایز این مسابقه نیز به نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۸ میلیون ریال، نفر سوم ۵ میلیون ریال و علاوه بر این به ۱۰ عکس برتر نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
وی گفت: این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می‌شود.

خبرنگار:بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.