به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی نیکزاد عصر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تدبیری عالی و تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی، کشورمان را سال‌های طولانی است از هجمه تحریم‌ها و تهدید استکبار در امان نگه داشته تا با رویکرد اقتصاد مقاومتی بتوان در مسیر پیشرفت کشور زیرساخت‌ها و امکانات مطلوبی را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: کشور ما در مسیر پیشرفت همه‌جانبه خود به توانمندی‌های علمی و حرکت جهادی گروه‌های پرتلاش و جوان نیاز دارد تا با عبور از تنگناهای تحریم بتوان کشور را بیش از گذشته به عرصه پیشران سوق داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروز ثمره و نتیجه این رستاخیز عظیم را در کشور اسلامی شاهد هستیم که با حضور موفق در همه عرصه‌ها توانسته جمهوری اسلامی ایران را به نقطه افتخار و عزت برساند.

نیکزاد افزود: در سایه شکل‌گیری بسیج سازندگی فراخوان عمومی از سوی جوانان و گروه‌های جهادی برای پیشرفت و توسعه کشور شکل گرفته و امروز در ابعاد مختلف حضور چشمگیر بسیجیان را در ابعاد مختلف پیشرفت و توسعه کشور و رفع محرومیت‌ها شاهد هستیم.

وی به نامگذاری سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» اشاره کرد و ادامه داد: در هر سه حوزه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی بسیج ورود موفقی داشته و با حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تلاش کرده تا پشتیبانی‌های لازم را در شکل‌گیری کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی به وجود آورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمایتی که در این عرصه و در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مجموعه بسیج سازندگی انجام می‌شود، اشتغال خوبی را رقم زده که امیدواریم روز به روز ابعاد این پیشرفت و توسعه را شاهد و ناظر باشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.