به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مسئول برگزاری برنامه های مصلای اردبیل گفت: با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و اشتیاق میهمانان ضیافت الهی، مصلای امام خمینی (ره) اردبیل همزمان با شب‌های قدر همچون سال‌های گذشته با تدارکات ویژه میزبان میهمانان خواهد بود.
علامتی افزود: مراسم احیای شب‌های پرفضیلت قدر از ساعت ۲۲ به دنبال اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله عاملی در محل مصلی آغاز می‌شود و سخنرانی نماینده، ولی فقیه در ساعت ۲۲:۴۵ و هم چنین احیا شب‌های قدر توسط معظم له حوالی نیمه شب خواهد بود.
مسئول برگزاری برنامه های مصلای اردبیل بیان کرد: همچنین قرار است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان، همچنین شبکه‌های مجازی پخش شود که مؤمنان و روزه داران مستقر در منازل نیز می‌توانند از برنامه‌های این شب‌های معنوی و پرفضیلت استفاده کنند.
علامتی خاطرنشان کرد: تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۱ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.

خاطر نشان می‌شود شب‌های قدر خبر ۲۳ شبکه سبلان استثناعا ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.